Normassasje

Solveig Smith har 30 års erfaring innen massasje. Sommeren 2015 lanserte hun konseptet Normassasje, en egen massasjeform med tilhørende ettårig utdanning. Hovedfokus i oppstarten har vært å rekruttere studenter. Kursene arrangeres flere steder i landet.

GTM fikk i oppgave å synliggjøre Normassasje på nett gjennom nettside og Facebook-side, for deretter å markedsføre kursene. Vi startet med å lage en responsiv nettside tilpasset bruk på pc, nettbrett og mobil. Her presenteres Normassasje som konsept, sammen med informasjon om utdannelsen og kursstedene. Nettsiden har også en integrert nyhets-feed som automatisk viser innlegg fra Facebook-siden. 

Vi bruker en kombinasjon av søkeannonser på Google og målrettede Facebook-annonser for å nå ønsket målgruppe. På Google treffer vi dem som søker etter massasjekurs og informasjon om hvordan man kan bli massør. På Facebook annonseres det for kursstart i de ulike byene, målrettet ut fra geografi, interesser og alder/kjønn.

Selv med et begrenset markedsføringsbudsjett har vi lykkes med å fylle de første kursene i Trondheim og Oslo. Annonseringen er den klart viktigste trafikk-kilden til nettsiden, etterfulgt av økende organisk og direkte trafikk.

Vi gleder oss til fortsettelsen!

"Jeg er så fornøyd med det dere har gjort hittil!"
- Solveig Smith

gtm_portfolio_normassasje