Møbelringen Arendal

Butikker som tilhører en nasjonal kjede kan med fordel også markedsføre seg lokalt. Møbelringen i Arendal startet med geografisk målrettet markedsføring på nett i 2015, og viderefører dette i 2016.

Som tillegg til kjedens generelle markedsføring, har butikken i Arendal brukt digital annonsering for å fokusere på egne satsingsområder. Vi har laget fire frittstående kampanjesider for seng, sofa, Ekornes og sesongvarer. Designet er i tråd med Møbelringens profil, og er laget for å fungere godt på små og store skjermer. Disse fungerer som landingssider for søkeannonser på Google. 

I forbindelse med satsningen på nett ble det satt opp en ny Facebookside for Møbelringen Arendal. Her holder de løpende kontakt med kunder og deler bilder og nyheter fra butikken. Siden fikk ca. 1800 følgere det første året.

Kampanjestrategien for det nye året inneholder justeringer basert på erfaringer fra i fjor. Statistikken viser oss hvilke annonsebudskap lokale kunder responderer på, og vi tilpasser videre annonsering ut i fra dette.

MOBELRINGEN 04