Eiendomsprofilering

jovann mockup03

Markedsføringen av boligprosjekter og eiendommer for salg har i lang tid foregått på den tradisjonelle, trykte måten gjennom boligbilag, salgsannonser og trykte prospekter. De siste årene har flere og flere sett verdien av å profilere sitt prosjekt gjennom digital markedsføring. Mulighetene her er så mange!

Vi hjelper med å forme presentasjonen av et prosjekt fra starten gjennom logo-design, grafisk profil, prosjektnettside og en markedsplan.

Hvordan skaper man en ekstraordinær interesse for nettopp ditt prosjekt? Og hvilke kanaler bør bli tatt i bruk for å bruke markedskronene mest effektivt? Ved hjelp av statistikker over boligkjøpernes adferd på nettet når man dem ved hjelp av målrettede annonser, sortert på bl.a. alder og geografi.

- Prosjektledelse og samarbeid med megler
- Kreativ prosess før informasjonsmøter og salgsstart
- 3D-bilder og dronefoto
- Prosjektnettside med boligvelger og kontaktskjema
- Målrettet markedsføring i relevante kanaler, både digitale og trykte

Referanser
For Rønningen Boligfelt AS har vi profilert prosjektet Jovann ved å lage logo, omslag til salgsoppgave, prosjektnettside med boligvelger, digital markedsføring og sosiale medier via Facebook og Instagram. Les mer om jobben her.

Tomteselskapet Nidelvåsen har en enklere type prosjektnettside for boligfeltet Nidelvåsen

For Skolegården Grimstad har vi brukt Facebook for å få potensielle leilighetskjøpere på visning. Les mer.

Hvordan skape interesse for ditt prosjekt?

brian gtm2

Brian Kamp
Digital markedsføring

brian@gtm.no | 919 05 713